Inget rul imorgon

Blir inget ultraljud imorgon, vi är alldeles för sjuka här hemma. Jag kommer aldrig orka ta mig till sös, fyfan vad less jag är på att vara sjuk!!! Harry verkar dock bättre, han är relativt pigg och glad medans mamma och pappa är hängiga med huvudvärk och begäret att bara få sova.
Så tråkigt att mina föräldrar inte fanns i närheten nu, så hade de kunnat ta Harry en stund så man fick vila upp sig. Stackars Harry som har två st som knappt orkar något, och stackars oss som hade behövt få vila kroppen!
Men vi gör det bästa av situationen <3.

-

Suttit och läst mina bloggar också och gud vad avundsjuk jag är på alla andra, de bor så himla fint! I stora fina lgh.. och jätte fina möbler osv. Åh jag avundas er!!
Saknar min gamla lgh också, den var ju ljus och stor jämfört med de vi bor i nu iaf.. och så hade jag min familj nära.
Jaja, jag och Harry har ett schema som vi ska följa så vi kommer knappt vara hemma- skönt!
Måste bara bli frisk först..





Kommentarer
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Håller med dig så jäkla tröttsamt att vara sjuk jämt.

2012-01-08 @ 11:46:34
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback