Liten uppdatering

Först ett litet tack till Hanna som skickade denna kommentar:

Hanna om Världens bästa Harry:
Saknar dig här på bloggen, Amanda! 
Hoppas allt är bra med dig, Harry och Krister. 

Har följt din blogg ända sen du väntade Harry, så jag är en trogen läsare :)

Ja de har verkligen varit dålig uppdatering här men de är ju för att min graviditet hitils inte har varit rolig. Bara kräkts, blivit matförgiftad, legat på sös osv osv osv. Listan kan göras lång.
Nu börjar jag dock må bättre! Ingen mage än och ingen viktuppgång men sparkar känner jag hela tiden, även Krister kände sin första spark idag :).
Har gått 18 fulla veckor, är i vecka 19 just nu och på måndag är de rul som gäller. Rutin ultraljud alltså, jag hoppas verkligen vi kan få reda på könet då också. Finns inte alls mycket könsneutrala kläder nu förtiden tycker jag.

Har ingen aning alls om vad de är denna gång.. hoppas så innerligt på en tjej då detta är sista barnet, men blir självklart lika glad om de är en liten prins där inne! <3
En annan "rolig" grej jag glömt berätta är att jag och Harry ramlade ner för trappen hos mina föräldrar för en vecka sen ungefär.
De var HEMSKT och vi for in på akuten för min nacke och mage gjorde så jävla ont. Harry klarade dock sig fint fint, blåmärke i ansiktet bara. Jag som tog hela smällen, ni skulle sett min högra sida av kroppen. Aj aj aj...  de enda positiva var att jag ej behövde röntgas och fick se liten på ul.. så FIN! Allt var bra med liten och jag såg h*n i profil.. underbara unge <3.

Nu fick jag helt plötsligt slut på ord så.. nu ska jag lägga mig i sängen med K!
Får se när nästa uppdatering kommer, snart hoppas jag.. ska försöka iaf :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback