Måndag

Ja idag är det måndag igen.. tiden flyger bara iväg!
Gick in i vecka 23 igår så har gått 22 fulla veckor nu av min graviditet. Lille William lever rövare där inne som vanligt och de blir bara tydligare för varje dag att jag är gravid.

Igår fick jag sammandragningar, jätte mycket! Och jag var inte alls bered då jag inte haft så med Harry alls. Vi höll på att städa och så fick jag ont i ryggen, sen sammandragningar. När jag satt ner var de lugnt men så fort jag ställde mig upp eller började gå så satte de igång. Blev lite skraj men de ska tydligen vara så här, haha.

Här är magen från förra veckan


-

Idag är det ju som sagt måndag så barnens rum har stängt idag men vi kanske ska gå till ÖF istället, vi får se hur hans sovtid blir idag.
Sen måste jag vika tvätt och verkligen försöka få bort vår tvätthög! Men de är svårt när man inte har någonstans att hänga tvätten.

Nu ska vi äta frukost, jag och Harry <3




Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur gick det med lägenheten igår? Kram

2012-01-30 @ 08:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback