Satans huvud

Haft huvudvärk hela natten och illamående.. de är ju bara SÅ underbart att vara mig ibland.
Känner mig så bitter och sliten, känns hemskt. Är bara 19 men är redan en bitterfitta som ser ut som 100 år- slitensmåbarnsmorsa.se .. haha, kanske borde skaffa ny blogg!?

Jaja, de blir nog rul idag iaf. Får knapra värktabl och så hämtar Krister mig. De går ju ändå relativt fort och jag vill veeerkligen veta vem liten är <3.

Nu ska jag gå och ta hand om lite mindre roliga grejer som hamnat i Harrys blöja ;)
Skriver mer efter rul idag!





Kommentarer
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Usch låter verkligen inge vidare, låter smart att kolla upp det!. Isabella har haft tur hon är aldrig sjuk det är bara vi (jag och patrik) som är det helahela tiden. Hon har varit hängig en gång i sitt liv och det var nu i helgen. så glad att hon slipper men blir nog mer nu i och med förskolestarten..Går Harry på förskola eller ska han börja snart?

2012-01-09 @ 10:52:05
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback