Städning och tvättning

Sitter och tar en liten paus från städningen just nu, bara damsugning kvar och byta till rena lakan och sånt i sängen. Ska ta mig ett VAAARMT bad sen och läsa min tidning också, de förtjänar jag ;)

Jag och Harry sov i tre timmar också vid lunch! De var verkligen behövligt och vi båda mådde mycket bättre då vi vaknade, därav orken till att städa och tvätta.
Ikv ska jag och Krister bara se film och vara lata, så skönt med helg nu så man får ha sin man hemma lite. Hoppas jag blir frisk under helgen också så jag och Harry kan börja ge oss ut på våra äventyr till diverse saker :)

Nej nu ska jag glo tv och försöka damsuga.. om de inte blir imorgon ;)
Ha en bra kväll





Kommentarer
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Jaha det visste inte, gud vad skönt för er!, haha ja vi har ju varit där 8 dagar nu, känns bättre nu men inskolningen var inte kul men jag tänker ge det en ärlig chans är inget bättre om en månad så tar jag bort henne men ska ge det en chans tills dess!..Ja det har du helt rätt i, man SKA ha höga krav!



Ja ska bli SÅ kul :D..Vi kan ju träffas med våra små sen när vi är mammaledig vi bodde väl rätt nära om jag inte minns helt fel? :). Jag längtar med huur mycket som helst, idag har jag städat ut julen på någotvis känns det närmare nu, vi går mot våren i alla fall :D..Åh gud jag har INGEN aning, verkligen inte den blekaste. Vissa dagar känns det som om det ska bli en pojke för gravdiditerna är SÅ olika men vissa dagar känns det som en tjej så njaa har ingen riktigt bra känsla än!, haha.



Nej vissa känns ju som typiska "pojkmammor" jag känner mig inte som något speciellt, kan se mig lika bra med båda könen därför jag inte har någon känsla :)..Vi får se helt enkelt!

2012-01-13 @ 18:36:04
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: linda wäppling

Hej Amanda! Vad spännande att höra hur det går för dig. Hoppas att allting är bra med dig och familjen.

Har du flyttat från Luleå, och varför?



/Linda! :)

2012-01-14 @ 17:25:53
URL: http://lindaveronica.blogg.se/
Postat av: carrå - mamma till Isabella och bebis i magen

Ja den är mysig nu :D. Haha de är nackdelar med att bli tjock så snabbt också haha, jag börjar bli rädd, hur stor ska jag egenlgien bli??. Haha ja de är mys att ha något och visa upp, hihi. Du borde för övrigt lägga upp en ny bild på din mage snart, jag är nyfiken!

2012-01-14 @ 20:14:01
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback