Vaken halva natten

Har mått så sjukt dåligt i natt! Ont i magen, illamående, huvudvärk osv osv. Eländet tar ju aldrig slut!!
Och nu mår jag piss apa igen.. feber, huvudvärk, ont i magen, illamående, yr och trött så in i norden!
Ska definitivt gå och lägga mig med Harry sen, hoppas han vill sova efter lunch iaf.
Vill bara må bra för en enda skull..

Lilla William har iaf varit himla aktiv i magen inatt då jag mått som sämst! Han har buffat och sparkat som jag vet inte vad och nu är han igång igen.
Harry har varit lite orolig men de är han ju nästan alltid så de var inget nytt.


Min fina Harry! <3

och så en bild på mig och älskade lillebror! Vad jag saknar dig älskade unge


Den allra bästa bilden på mig och Andreas måste ju ändå vara denna
Haha älskar Andreas min! :D 

och så RUl bilderna på William :D


Lill snoppen!


Små fötterna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback