Min Krister

Min fina underbara Krister- om ni visste hur mycket jag älskar denna kloka och lite smått galna människa <3.
Han är allt jag behöver och lite till! Smart, rolig (oftast sjukt dåliga skämt), klok, eftertänksam, romantisk till 1000, en fantastisk pappa, ställer alltid upp och ger mig de jag vill ha/behöver (? ;)
och hans utseende är ju bara ett stort +!

Men fattar ni att en "oskyldig" flört över internet kunde leda till detta? Att jag träffade mannen i mitt liv? Vi väntar barn och ska flytta till en underbar lägenhet.. påbörja VÅRAT liv tillsammans.
Vi pratar mycket om framtiden och vi vet hur vi vill ha det och jag tror faktiskt vi kommer få det.
Självklart kommer vi få jobba på det precis som alla andra par men jag tror verkligen på detta nu.
Jag litar på Krister till 100 % och på vårat förhållande.

Jag menar Krister är bara 20 år men har redan ett jätte bra jobb, är eftertraktad och bra på det han gör! Han har redan kommit så långt i sitt liv och tänk hur långt han kommit om 10 år.. nej jag är så stolt över min man!
Därför jag var tvungen att skryta lite nu om honom.. lite positiva grejer här :)
Så tack älskling för att DU är du. Tack för att du höll om mig igår då dagen var skit och jag fick gråta, och tack för att du orkade med lite tjafs.. du vet ju att de var för att jag mådde dåligt <3.
Jag älskar dig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback