Svar

MJ om Aldrig våran tur:
Varför var du tvungen att flytta på grund av en kille? Låter inte skoj :(
Jag antar att du är en ny läsare då jag tidigare skrivit om T och allt som hänt.
Men iaf så är T Harrys pappa. Och vi var tsm i ungefär två år allt som allt. Vårat förhållande hade alltid varit turbelent, lite våldsamt så där. T har otroliga aggressions problem och jag själv har ett jävla humör så vi två tsm.. inte bra.
Och ja, jag skaffade barn med honom. Ja jag var tsm med honom FAST det var som det var eftersom när man väl lever i det där, så fattar man inte. Man förstår inte själv. Så INGA kommentarer hurvida varför jag valde att stanna med honom eller behålla Harry när jag blev gravid.

När Harry var född så förändrades T, till en början. Han hjälpte mig med Harry osv.
Men sen blev han sitt vanliga jag igen, så klart! Han är ju bara en ung pojke, vad fan kan man förvänta sig egenligen?
Han spelade dator hela nätterna, sov hela dagarna, sket fullstälndigt i Harry, lgh och mig.
Så ja vi bråkade ofta och en dag gick de överstyr.
Han sparkade mig,tog stryptag flera gånger och skallade mig. Med Harry i min famn.
Granarna hörde väl förmodligen oss för de var ett jävla liv och polisen kom. De såg mitt blåmärke i pannan och min hals, så de tog med T och han fick sitta i häktet. De följande dagarna kom de massa personer hem till oss. Polisen,läkare,soc osv..

Och jag mår redan jävla ap dåligt över att Harry fick vara med om det. Att han behövde leva i det där, får ont i magen och vill kräkas då jag tänker på det.  Tur som FAN att harry var så liten att han aldrig kommer ha något mentalt minne av det, men han har blivit påverkad på andra sätt. Det märks..
Ja de var iaf en sån grov misshandel som var tvungen att ske för att jag skulle vakna upp.

Och anledningen till att jag var tvungen att flytta?
Jo för att familjerätten är dumma i huvudet och skiter i vad fan pappan till barnet gjort, de enda dom följer är: Alla barn har rätt till båda föräldarna.
Fast T har aggressions problem, ser saker på nätterna (har överfallit mig flera gånger och strypt mig i sömnen), umgås med folk som tar droger, dricker ofantliga mängder alkohol, har ingenstans att bo eller har något jobb, inte har brytt sig om harry förut eller någonsin tagit hand om honom.
ÄNDÅ tyckter de att han ska få ha Harry- vilket jävla äckligt skämt!

Så jag flyttade. När jag träffade Krister så såg vi våran chans och flyttade. Jag har ensamvårdnad så jag kan göra precis vad jag vill med Harry. T har inget att säga till om.
Tackar min lyckliga stjärna för att min mamma och pappa sa att jag inte skulle skriva på delad vårdnad.

Så nu vet ni.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback